Як вже було написано вище, ми не хотіли просто перекласти сайт, ми хотіли принципово нове рішення, яке буде більш гнучке, автономне, та комфортне для користувачів з обох сторін. Так сталося, що сайт переріс себе значно швидше, ніж планувалось, і ми почали пошуки варіантів ще на початку минулого року. Ми зіткнулися з системою, або парадигмою, називайте як хочете, якщо ти кажеш розробнику, що тобі не потрібен generic інтернет-магазин, який виглядає як сотні інших інтернет-магазинів, ти не хочеш писати людям мейл, що у них залишився покинутий кошик, та не будеш їм передзвонювати через 30 наносекунд після того, як вони залишать свій телефон і взагалі, ми не таскаємо наших клієнтів через воронки продаж, то на тебе дивляться, як на ідіота. Звісно, для когось результат це місячний звіт, кількість заявок тощо... Але у Funkeys декілько інші показники гарно виконаної роботи. Це може бути повідомлення в другої години ночі від замовника "блін, це саме то, що я шукав, дякую вам, хлопці!". Це може бути повторне замовлення такої самої клавіатури, тому що перша так сподобалась, що він замовляє таку саму для свого батька. Або лист на пошту, приблизно такого змісту: "пів року тому замовляв у вас клавіатуру, з нею все в порядку, просто хочу подякувати за рекомендації". Те, що люди писали нам, що тікаючи від небезпеки вони були вимушені залишати свої клавіатури вдома і дуже за ними сумують, означає для нас набагато більше, ніж синтетичні показники.
Long story short, ми витратили купу грошей, втратили ще більше часу, нервів в нас взагалі не було з самого початку і в результаті знову власноруч займалися власним сайтом та вимушені миритися з обмеженнями поточної платформи. Але, я переконаний в правильності нашого ставлення до клієнтів і впевнений, що само ви і є нашими найбільшими дивідендами.